Is jouw product per ongeluk toch niet wat je verwacht had? Neem dan altijd even contact op zodat we samen de beste oplossing kunnen zoeken. Hieronder wat je kan verwachten mocht je iets terug willen sturen.

Terugsturen

Is je pakketje aangekomen, maar toch niet helemaal wat je wilde? Heel vervelend, neem zo snel mogelijk (in elk geval binenn 2 weken) contact op voor een oplossing. Over het algemeen kan je het product retour sturen door erop te schrijven “retour afzender”. Mochten er kosten bij komen kijken zijn die in principe voor de koper.

Gepersonaliseerde items en digitale aankopen kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er iets mis mee zou zijn.

Items die worden teruggestuurd dienen ongebruikt, in de originele verpakking te worden geretourneerd.

Terugbetaling

Wanneer het pakket retour is ontvangen, wordt het bedrag binnen een dag teruggestort op uw rekening.

Late levering

Laat je bestelling lang op zich wachten? De post in Nederland raakt soms overbelast, stuur een mailtje naar hallo@anama.nl en ik kijk dezelfde dag of ik kan achterhalen waar het pakje zich bevindt.